Benvenuti à stu situ web!
  • head_banner_01
  • 空路、海路、陸路多様な交通ネットワークを整備、スピーディな配送炣な配送胯ーク
    Sviluppà rotte aeree, strade marittime è diverse rete di trasportu, a consegna rapida pò esse realizata.

Prestazione acrilica

Prestazione acrilica:

1. Cù trasparenza cum'è cristalli, trasmittanza di luce di 92% o più, luce suave, campu di vista chjaru, l'acrilica di culore di tintura hà un effettu di culore eccellente.

2. A foglia acrilica hà una excelente resistenza à u clima, una alta durezza di a superficia è un brillanti di a superficia, è un eccellente rendimentu di temperatura alta.

3. A foglia acrilica hà una prestazione di trasfurmazioni eccellenti chì pò esse usata per termoformazione o trasfurmazioni meccanica.

4. U fogliu acrilicu trasparente hà una trasmittanza di luce paragunabili à quella di u vetru, ma a so densità hè solu a mità di quella di u vetru.Inoltre, ùn hè micca fragile cum'è u vetru è ùn forma micca pezzi affilati cum'è u vetru quandu si rompe.

5. A resistenza à l'usura di a foglia acrilica hè vicinu à quella di l'aluminiu, è hà una stabilità eccellente è diverse resistenti chimichi.

6. A foglia acrilica hà una stampabilità è sprayability excelente.Cù tecnichi di stampa è spraying adattati, i prudutti acrilichi ponu esse datu l'effettu ideale di decorazione di a superficia.

7. Flammable: micca spontaneamente ignitable, ma inflammable è micca autoextinguibile.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021