Benvenuti à stu situ web!
  • head_banner_01
  • 空路、海路、陸路多様な交通ネットワークを整備、スピーディな配送炣な配送胯ーク
    Sviluppà rotte aeree, strade marittime è diverse rete di trasportu, a consegna rapida pò esse realizata.

persunalizazione di rigalu: chì sò l'artighjani cumuni

Cum'è tutti sapemu, avà più è più persone cercanu diffirenzi persunalizati, cusì a persunalizazione deve fà qualcosa di sfarente, vale à dì, persunalizazione privata.A persunalizazione privata hè particularmente prominente in l'industria di i rigali, è i rigali, a prumuzione è a publicità sò diventati cumuni.Allora l'editore d'oghje parlerà di u prucessu di persunalizazione privata di rigali?

A persunalizazione di rigalu hè in realtà un prucessu assai cumplessu è detallatu.Allora cumu ponu queste idee persunalizate o loghi esse presentati nantu à u pruduttu?

A causa di i diversi tipi è materiali di persunalizazione di rigalu, a dimensione di LOGO hè diversa, è u culore di rigalu hè culurita.Dunque, in a persunalizazione di rigalu, duvemu selezziunate u prucessu di stampa specificu secondu a situazione.

Ci sò trè prucessi cumuni di rigali persunalizati: stampa, stampa calda è incisione laser.

fggh (1)

1 、 Prucessu di stampa

I prucessi di stampa cumuni includenu serigrafia, stampa di trasferimentu di calore, stampa di trasferimentu d'acqua, stampa di culore, etc.

1) Serigrafia

A serigrafia appartene à a stampa di buchi.Vale à dì, quandu si stampa, a piastra di stampa trasferisce a tinta à a superficia di u rigalu attraversu u pirtusu di a piastra di u pirtusu attraversu una certa pressione per furmà una maghjina o testu.Vantage

A fabricazione di piastra hè cunvene, u prezzu hè prezzu, è u costu di stampa in batch hè faciule da cuntrullà.Applicabile à LOGO cumpostu da 1-4 culori diffirenti Hè soprattuttu adattatu per quelli chì anu una piccula quantità è un culore di tinta grossa.Ùn hè micca limitatu da a struttura di i prudutti di u cuscinettu, è a forza d'imprinting hè chjuca;Forte resistenza à a luce, ùn hè micca faciule di fade;Cù una forte adesione, u mudellu stampatu hè più tridimensionale.

Inferiorità

A serigrafia hè adattata solu per mudelli cù un culore unicu, un culore di transizione simplice, un effettu di gradiente di culore o un culore troppu riccu.

Scopu di l'applicazione

Carta, plastica, prudutti di legnu, artighjanali, prudutti di metallu, segni, maglieria, tela, asciugamani, camicie, prudutti di pelle, prudutti elettronici, etc.

fggh (2)

2) Stampa di trasferimentu di calore

A stampa di trasferimentu termale hè divisa in dui parti: stampa di film di trasferimentu è trasfurmazioni di trasferimentu.A stampa di film di trasferimentu adopta a stampa di punti (risoluzione finu à 300 dpi), è i mudelli sò pre-stampati nantu à a superficia di a film.I mudelli stampati sò ricchi di strati, brillanti in culore, sempre cambiante, chjuche in a diferenza di culore, è boni in riproducibilità, chì ponu risponde à i bisogni di i diseggiani è sò adattati per a pruduzzioni di massa;U prucessu di trasferimentu trasferisce i mudelli exquisiti nantu à a film di trasferimentu nantu à a superficia di u produttu attraversu una macchina di trasferimentu di calore (riscaldamentu è pressurizazione).Dopu a furmazione, a capa di tinta è a superficia di u produttu sò integrate, realistiche è belle, migliurà assai a qualità di u pruduttu.

Vantaggi:

Stampa semplice: ùn hà micca bisognu di i passi di a fabricazione di piastra, stampa di piastra è registrazione di culore ripetuta, è ùn hà micca bisognu di vari tipi di strumenti è materiali richiesti da serigrafia è trasferimentu di calore.

Nisun dannu: pò esse stampatu micca solu nantu à cristalli duru, petra, metallu, vetru è altri materiali, ma ancu nantu à a pelle molle, tela, cuttuni è altri materiali;Pò esse stampatu nantu à a materia inorganica, o nantu à a materia urganica cù cumpunenti cumplessi è cambianti.

Posizione precisa: evite u prublema di deviazione di pusizione scontru in stampa manuale.

Svantaghji:

L'equipaggiu di trasferimentu termale prufessiunale hè necessariu.Per a ceramica, metalli è altri elementi, u revestimentu di trasferimentu termale hè necessariu nantu à a superficia.

Prima U disignu si senti un pocu rigidu è hà una mala permeabilità di l'aria.Diventarà dolce dopu à lavà, ma a permeabilità di l'aria hè sempre relativamente povera.

Siconda Quandu a T-shirt di trasferimentu di calore hè tirata horizontalmente, u mudellu avarà picculi cracks chì currispondenu à a fibra di tela.Questu hè causatu da e caratteristiche di a stampa di trasferimentu di calore stessu è ùn pò esse evitata.

Terzu U culore di T-shirt cambierà dopu à pressa calda, cum'è u biancu sarà giallu.Questu hè causatu da l'evaporazione di l'acqua in a T-shirt

Quarta stampa di trasferimentu termale utilizeghja tinta di sublimazione termale per stampà a stampa nantu à a carta di trasferimentu prima, è poi trasfiriu à a superficia di u mediu.Ci hè parechje prublemi chì sò difficiuli di risolve: deviazione di culore è deviazione di pusizioni.A stampa di u pruduttu finitu hè ancu relativamente faciule da scrape off, è a fastness hè povira.In generale, un film protettivu deve esse sprayed.Inoltre, a stampa flexografica hè ancu necessaria per a stampa di trasferimentu di media speciale.

A quinta stampante qualificata cù parechji anni di sperienza hè necessaria.

fggh (3)

3) Stampa di trasferimentu d'acqua

A tecnulugia di stampa di trasferimentu d'acqua hè un tipu di stampa chì usa a pressione di l'acqua per idrolizà a carta di trasferimentu / film plasticu cù mudelli di culore.Cù a migliione di i bisogni di e persone per l'imballu è a dicurazione di u produttu, a stampa di trasferimentu d'acqua hè usata sempre più largamente.U principiu di stampa indiretta è l'effettu di stampa perfetta anu risoltu i prublemi di decorazione di a superficia di parechji prudutti.

4) Stampa in culore

A stampa di culore hè un prucessu chì usa diverse tavulini di culore nantu à a stessa pagina per stampà parechje volte per ottene l'effettu di stampa di culore è trasferisce tinta à a superficia di carta, tela, pelle è altri materiali.

fggh (4)

2 、 prucessu di stampa calda

A stampa calda hè ancu chjamata stampata.Si riferisce à u prucessu chì i parti rigalu di carta o di pelle sò ironed cù parolle è mudelli di materiali cum'è foglia di culore, o embossed cù diversi LOGO convex è cuncavi o mudelli da pressing caldu.

Vantage

U disignu hè chjaru, a superficia hè liscia è plana, i linii sò dritti è belli, i culori sò brillanti è abbaglianti, è ci hè un sensu di mudernità;Resistente à l'usura è resistente à u clima, l'edizione speciale pò esse persunalizata secondu esigenze specifiche.

Inferiorità

U svantaghju di embossing caldu hè chì hà bisognu di una temperatura alta è alta pressione, è ancu sottu alta temperatura è pressione alta per un bellu pezzu, certi mudelli ùn ponu micca cumplettamente riempie a cavità di u sigillo.

Scopu di l'applicazione

A stampa a caldo hè generalmente usata in carta, tessili, pelle è altri imballaggi di rigalu.Scatola rigalu bronzing, sigaretta, vinu, vestiti trademark bronzing, cartolina d'auguri, carta d'invitu, bronzing penna, etc.

fggh (5)

3, incisione laser (metallu è non-metallu)

L'incisione laser hè a denaturazione fisica di a fusione immediata è a vaporizzazione sottu à l'irradiazione di l'incisione laser per ottene u scopu di trasfurmazioni.L'incisione laser hè l'usu di a tecnulugia laser per intaglià e parolle nantu à l'uggetti.E parolle intagliate da sta tecnulugia ùn sò micca puntuati, a superficia di l'ughjettu hè sempre liscia, è a scrittura ùn serà micca purtata.Di sicuru, diverse macchine di marcatura laser stamparanu materiali diffirenti.I clienti ponu sceglie u mudellu adattatu secondu i so bisogni.

Lettering laser hè ancu un prucessu relativamente simplice, chì hè adattatu per un solu pruduttu, un picculu numeru di prudutti è un batch of products.Hè particularmente impurtante in a persunalizazione privata, è u svantaghju hè chì u culore hè relativamente unicu.Neru è biancu o culore di metallu.

L'equipaggiu laser include: macchina di marcatura laser di fibra, macchina di marcatura laser di diossidu di carbonu, macchina di marcatura laser ultravioletta

Vantage

Forte sensu di tecnulugia, senza cuntattu, senza forza di taglio, picculu impattu termale;I marchi scolpiti da laser sò bè, è e linee ponu ghjunghje à l'ordine di millimetru à micrometru.Hè assai difficiuli di cupià è cambià i marchi fatti da a tecnulugia di marcatura laser.

Scopu di l'applicazione:

Prudutti di legnu, plexiglas, piastra di metallu, vetru, petra, cristallu, carta, piastra bicolore, ossidu d'aluminiu, pelle, resina, metallo spray, etc.

fggh (6)
fggh (7)

Tempu di post: 30-Jan-2023