Benvenuti à stu situ web!
  • head_banner_01
  • 空路、海路、陸路多様な交通ネットワークを整備、スピーディな配送炣な配送胯ーク
    Sviluppà rotte aeree, strade marittime è diverse rete di trasportu, a consegna rapida pò esse realizata.

A diffarenza trà l'electroplating è l'oru per i rigali artighjanali di metalli.

1. Difinizzioni differente

Electroplating: L'electroplating hè u prucessu di plating una fina capa di altri metalli o leghe nantu à certe superfici metalliche utilizendu u principiu di l'elettrolisi.Hè un prucessu chì usa l'elettrolisi per attaccà un film metallicu à a superficia di metalli o altri prudutti di materiale, impediscendu cusì l'ossidazione di metalli (cum'è a ruggine) è migliurà a resistenza à l'usura è a conduttività elettrica.

Riflectività, resistenza à a corrosione (sulfatu di cobre

È migliurà l'estetica.A capa esterna di parechje muniti hè ancu placcata.

Gold plating: Gold plating hè un prucessu decorativu è unu di i termini cumunimenti usati.Originariamente, significava a placazione di una fina capa d'oru nantu à a superficia di un utensili.In seguitu, era ancu utilizatu per discrìviri una persona chì andò in un certu ambiente per più educazione o eserciziu solu per acquistà una falsa reputazione.

Electroplating/ゴールド色メッキ加工

Portachiavi in ​​metallo - メタルチャーム
A diffarenza trà l'electroplating è l'oru per i rigali artighjanali di metalli.(1)
A diffarenza trà l'electroplating è l'oru per i rigali artighjanali di metalli.(2)
Portachiavi in ​​metallo - メタルチャーム

2. Funzioni differente

Electroplating: Utilizendu una cellula elettrolitica

U principiu hè a tecnulugia di dipositu di revestimenti metallichi nantu à i prudutti meccanichi cù una bona aderenza, ma proprietà diverse da u materiale di basa.I rivestimenti electroplated sò più uniformi cà i rivestimenti di immersione calda è sò generalmente più sottili, chì varienu da pochi microni à decine di microni.Per mezu di l'electroplating, i strati decorativi protettivi è funziunali di a superficia ponu esse ottenuti nantu à i prudutti meccanichi, è i pezzi di travagliu chì sò purtati è difetti in a trasfurmazioni ponu ancu esse riparati.

Placcatura d'oru : duttilità di u stratu di placcatura d'oru

Bonu, faciule da pulire, resistenza à alta temperatura, è eccellente prestazione anti decolorazione.Placcatura d'oru nantu à a strata d'argentu pò impedisce à l'argentu di cambià u culore;A placcatura in lega d'oru pò prisentà parechji culori, cusì hè spessu usata cum'è placcatura decorativa, cum'è gioielli di placcatura, pezzi di clock, arti, etc.

A diffarenza trà l'electroplating è l'oru per i rigali artighjanali di metalli.(3)

Placcatura in oro/本金メッキ

A diffarenza trà l'electroplating è l'oru per i rigali artighjanali di metalli.(4)

3. Diversi tipi

Electroplating: L'electroplating hè divisu in placcatura appesa, placcatura in canna, placcatura cuntinuu è placcatura à spazzola, principalmente ligati à a dimensione è a dimensione di lotti di e parti da placcà.A placcatura appesa hè adattata per i prudutti di dimensione generale, cum'è paraurti di vittura, manubri di bicicletta, etc. Roll plating hè adattatu per pezzi chjuchi, fasteners, rondelle, pins, etc. U plating continuu hè adattatu per a produzzione batch di filu è striscia.

A spazzola hè adattata per a placcatura parziale o a riparazione.I suluzioni di l'electroplating includenu suluzioni acidi, alkaline è acidi è neutri cù agenti di cromu.Indipendentemente da u metudu di placcatura utilizatu, i tanki di plating, hangers, etc. chì cuntattate u pruduttu per esse placcati è a suluzione di plating deve avè un certu gradu di versatilità.

Placcatura d'oru: Placcatura d'oru hè divisa in dui tipi, unu hè placcatura d'oru nantu à materiali omogenei, è l'altru hè placcatura d'oru nantu à materiali eterogenei.Placcatura d'oru nantu à materiali homogeni si riferisce à u prucessu di plating d'oru nantu à a superficia di ghjuvelli d'oru.U so significatu hè di migliurà a luminosità è u culore di i ghjuvelli.

A placcatura d'oru nantu à materiali eterogenei si riferisce à u trattamentu di a placcatura d'oru nantu à a superficia di materiali non d'oru, cum'è a placcatura d'oru d'argentu è a placcatura d'oru di rame.U so significatu hè di rimpiazzà u culore di u materiale placcatu cù u lustre d'oru, migliurà cusì l'effettu ornamentale di i ghjuvelli.


Tempu di post: 23-mar-2023