Benvenuti à stu situ web!
  • head_banner_01
  • 空路、海路、陸路多様な交通ネットワークを整備、スピーディな配送炣な配送胯ーク
    Sviluppà rotte aeree, strade marittime è diverse rete di trasportu, a consegna rapida pò esse realizata.

Chì sò i rigali promozionali?Questi quattru punti sò assai impurtanti!

I rigali promozionali sò un metudu di marketing assai efficace per l'imprese.Sò presentati cù rigali di pocu costu per attruisce i clienti per cumprà.

Ma perchè certi imprese ùn ponu micca dà rigali promozionali in tuttu?Perchè sti dui cundizzioni ùn sò micca scontri : 1. differenziazione ;2. Attrazione di rigalu.

A differenziazione si riferisce à dà rigali diversi secondu u cunsumu di i cunsumatori.Se certi fattori di furtuna sò implicati, i clienti seranu più rispettati.

Per esempiu, i premii sò decisi da lotterie, è u cunsumu hè proporzionale à u numeru di lotterie.Sicondu i fatturi psicologichi, a maiò parte di a ghjente avarà una mentalità di furia, è ponu piglià premii megliu.Hè per quessa chì a "scatola ceca" hè cusì populari avà.I rigali designati periodichi ponu ancu avè un effettu differenziatu.

Dunque, a differenziazione + i benefici psicologichi portanu guadagni inespettati.

zxczxcxzc1

A chjave per i benefici psicologichi si trova in u rigalu stessu.L'scelta di rigali promozionali hè assai impurtante.Cumu sceglie i rigali promozionali?

1.U prezzu hè adattatu

Per l'imprese, u prezzu hè un fattore impurtante in a prumuzione di rigali.U costu ùn pò esse troppu altu, ma ùn pò esse troppu prezzu.

U prezzu di rigali promozionali deve esse 0-30 yuan, è u prezzu di rigali di altu livellu pò esse aumentatu in modu adattatu.U prezzu hè troppu bassu, a qualità di u rigalu stessu hè poviru, pare micca prezzu, è ùn pò micca attirà i clienti.Troppu altu farà difficiule di cuntinuà l'attività dopu.

2.Valore praticu

I rigali promozionali prestanu più attenzione à a praticità, risponde à i bisogni di i cunsumatori in a vita, è esse disposti à utilizà un cunsumu adattatu per scuntrà e cundizioni per ottene rigali.Assai cumuni sò: tazzi di tè, ombrelli, utensili di cucina, tessili di casa, etc. Tuttavia, stu tipu di rigalu hè spessu usatu per a prumuzione, per quessa, deve avè altre vantaghji.

Per esempiu, l'apparenza.Tutti dui tipi di espressioni faciale sò assai belli.A tazza di diamante hè adattata per l'estetica di e ragazze, è a tazza termale hè simplice è generosa, adattata per e persone di tutte l'età, cù una bona texture.

Per esempiu, funzioni.A tazza d'acqua chì pò esse riscaldata hè particularmente adattata per l'invernu.A luce notturna intelligente hè assai còmuda per alzà a notte, o pudete accende a luce notturna di notte senza usà fanali per risparmià l'electricità.

zxczxcxzc2 zxczxcxzc3 zxczxcxzc4 zxczxcxzc5

3.I rigali di stagione

Questu hè di ligà a praticità cù e stagioni.Picculi fanali è mat in l'estiu;Mani calde, tazzi caldi, etc. in l'invernu.Per i cunsumatori, stu tipu di pruduttu hè megliu cà nimu.

zxczxcxzc6

4.Customized rigali

Customizazione significa chì i rigali anu a cultura di a cumpagnia, cum'è u nome di l'impresa è u LOGO, chì hè un tipu di carta di publicità chì appartene solu à a cumpagnia.Per i cunsumatori, hè cunvenutu quì per approfondisce a so impressione di a marca.Pò ancu ghjucà un bonu rolu in a publicità è a prumuzione.

zxczxcxzc7

A cosa più impurtante di i rigali promozionali hè a praticità.Solu per risponde à i bisogni di i clienti pudemu stimulà u cunsumu di i clienti è approfondisce a so impressione di a marca.

Materiale Sicondu u pruduttu MOQ 500 pezzi
Disegnu Personalizà Tempu di mostra 10 ghjorni
Culore Stampa Tempu di pruduzzione 30 ghjorni
Taglia Personalizà imballaggio Personalizà
logu Personalizà Termini di pagamentu T/T (trasferimentu telegraficu)
Origine Cina Depositu di pagamentu 50%
U nostru vantaghju: Anni di sperienza prufessiunale;serviziu integratu da u disignu à a produzzione;risposta rapida;bona gestione di u produttu;pruduzzione rapida è prova.

Tempu di Postu: Dec-05-2022